
Onko sinulle käynyt näin? Meille on.
Siksi haluamme kehittää pysyvän ratkaisun kahvin tilaamiseksi kotiin tai toimistoon kestotilauksena, jottei tilanne toistuisi.
Haluaisimme kuitenkin ensin kuulla toiveesi ja mielipiteesi kestotilauksista, ja vastineeksi saat meiltä ylimääräisen %-alennuksen kestotilauksiin. Rakennamme vasta asiakassivuja, joten sen toiminnot ovat toistaiseksi vielä englanniksi. Jos jokin ei toimi odotetusti, niin ota meihin yhteyttä ja korjaamme asian.
Sopimus ei sido määräajaksi, saat vaihtaa tuotetta asiakassivuiltasi tai esimerkiksi tauottaa tilauksen kesäksi. Laajennamme valikoimaa myöhemmin, kun olemme saaneet palautetta ja kartuttaneet osaamistamme. Lisäksi suunnittelemme roast-to-order -mallia, jossa kahvisi postitetaan vielä paahtimesta lämpinä. Maistelupaketit ja määräaikaiset lahjatilaukset ovat kenties myös tulossa.
Kestotilaaminen toimii näin:
Valitse kahvi
Mikäli muutat myöhemmin mielesi, voit tilaajasivultasi vaihtaa kahvin toiseen vaikka kuukausittain.
Tee kestotilaussopimus
Voit tauottaa tai irtisanoa sopimuksen koska tahansa, tai lisätä kertaostoksia samaan tilaukseen.
Me hoidamme lopun
Toimitamme vastapaahdetun kahvisi lähimpään noutopisteeseen tai perille asti joka kuukausi.
Usein kysytyt kysymykset
Miten teen kestotilauksen?
- Ellei sinulla ole käyttäjätiliä ROST-paahtimon verkkokauppaan, niin aloita luomalla itsellesi käyttäjätili. Tilin luominen ei ole pakollista, mutta se helpottaa tilauksen hallintaa.
- Valitse haluamasi kahvin tuoteikkunasta “Kestotilaus” kertatilauksen sijaan, kahvipussin koko, haluamasi jauhatus, ja kappalemäärä. Toimitusväli on yksi kuukausi.
- Lisää ostoskoriin ja siirry kassalle!
Miten tauotan ja muutan seuraavan tilaukseni päivämäärää?
- Kirjaudu tilillesi ja klikkaa “Manage subscriptions”. Jos et ole luonut tiliä, löydät hallintalinkin myös tilausvahvistussähköpostistasi.
- Valitse tilaus, jonka päivämäärää haluat muuttaa.
- Napsauta “Order date”, valitse haluamasi päivämäärä ja tallenna valinta klikkaamalla “Update next order date” -nappia.
Miten voin peuuttaa tai tilaukseni?
- Kirjaudu tilillesi ja klikkaa “Manage subscriptions”. Jos et ole luonut tiliä, löydät hallintalinkin myös tilausvahvistussähköpostistasi.
- Valitse tilaus, jota haluat muokata.
- Valitse tilattu tuote ylhäältä, vieritä sivua alas ja klikkaa joko:
- “Skip this order” peruuttaa seuraavan tilauksesi,
- "Reschedule" siirrä seuraavaa toimituspäivää,
- tai “Cancel subscription” peruaksesi kestotilauksesi.